מתנות למשפחה וחברים
קיבלתי מתנה
מתנות לעובדים ולקוחות
הצטרפות כספק
אודות
עזרה
התחברות / הרשמה לעסקים
לקבלת הצעת מחיר
נופשונית
מתנות למשפחה וחברים
קיבלתי מתנה
מתנות לעובדים ולקוחות
הצטרפות כספק
אודות
עזרה
טוען תוצאות...

שאלות נפוצות
נופשונית
שאלות נפוצות

עזרה

שאלות כלליות

כיצד אדע מה כוללת המתנה שקיבלתי?
יש להקליד את שם ההטבה בשדה החיפוש, בחלק העליון של דף הבית או בעמוד מימוש מתנה. שם ההטבה מופיע על גבי המוצר [שובר נייר/ כרטיס/ קוד דיגיטלי ] שברשותך. לאחר הזנת שם ההטבה ניתן לראות מה מקנה ההטבה, תנאי המימוש ורשימת בתי העסק המכבדים את השימוש בהטבה.
כיצד ניתן לממש את ההטבה בבית עסק?
טרם מימוש ההטבה יש להתעדכן באתר נופשונית ברשימת בתי העסק המכבדים את ההטבה, אופן המימוש, ותנאי המימוש. בעת הפנייה לבית עסק יש לצין בפני בית העסק כי בכוונתך לממש הטבה מבית נופשונית ולנקוב בשם ההטבה המופיע על גביי המוצר. במימוש באמצעות שובר נייר ו/או כרטיס מגנטי – יש למסור את המוצר לנציג בית העסק. במימוש באמצעות קוד דיגיטלי – יש להציג את הקוד במכשיר הסלולארי או בדף מודפס לנציג בית העסק.
מהו כרטיס נופשונית קארד?
גיפט קארד טעון בכסף למימוש במגוון רשתות, ניתן לממש את כל הסכום הטעון בפעם אחת או במספר פעמיים ישנם מספר כרטיסים בסדרה: כרטיס מגנטי /קוד דיגיטלי למימוש במגוון רשתות בתחום האופנה והבית כרטיס/קוד דיגיטלי הכולל בנוסף מימוש ברשתות מזון תוקף הכרטיס הינו לחמש שנים מיום הנפקתו ולא ניתן להאריך את תוקפו. שירות לקוחות למחזיקי כרטיס נופשונית קארד 03-3737392
איך אוכל לברר מה יתרת הכסף בכרטיס שלי?
על מנת לדעת מהו סכום הכסף הטעון בהטבה שקיבלת יש להיכנס לקישור הבא ולהקליד את מספר הכרטיס בשדה הרלוונטי https://www.dts.co.il/cardbalance/

הרשמה/התחברות

איני מצליח להירשם לאתר
ראשית יש לוודא כי לא נרשמת עם כתובת מייל, מספר טלפון או מספר תעודת זהות שכבר קיימים עבור משתמש אחר באתר. על הסיסמא להכיל בין 8-14 תווים, לפחות אות אחת גדולה באנגלית, אות אחת קטנה באנגלית ומספר אחד. הסיסמא חייבת להיות שונה מכתובת המייל. תהליך ההרשמה עבור לקוח עסקי יסתיים רק לאחר יצירת קשר של נציג נופשונית .
נרשמתי לאתר ולא הצלחתי להתחבר למה זה קורה?
במידה והוקלדה סיסמא שגויה כ-5 פעמים המערכת תימנע את היכולת להתחבר לכ-10 דקות. במידת הצורך ניתן לשנות סיסמא באמצעות לחיצה על כפתור הרשמה/ התחברות ואז לבחור ב"שכחתי סיסמא" . במידה ונרשמת כלקוח עסקי יש לוודא כי ניסיון התחברות הוא מהעמוד התחברות הייעודי לעסקים
לא הצלחתי לעדכן סיסמה
לעדכון סיסמה יש להיכנס דרך הסרגל העליון בעמוד הבית לאזור הפרופיל שלי, וללחוץ על אפשרות שינוי סיסמא. על הסיסמא להכיל בין 8-14 תווים לפחות אות אחת גדולה באנגלית, אות אחת קטנה באנגלית ומספר אחד. הסיסמא חייבת להיות שונה מכתובת המייל.
האם חייבים להתחבר לאתר כדי לרכוש מתנה?
כן, ההרשמה לאתר נועדה להפוך את תהליך הקניה למהנה ובטוח יותר. ניתן להתחבר גם באמצעות חשבון פייסבוק או גוגל. כמשתמשים ניתן לעקוב אחר היסטוריית ההזמנות ולנהל את כל המתנות שהתקבלו ושנשלחו במקום אחד . כלקוח עסקי הרשמה באמצעות כתובת מייל שטרם נרשמת איתה לאתר .
כיצד ניתן לשנות את מספר הטלפון הנייד או תעודת הזהות שאיתם נרשמתי לאתר ?
מטעמי אבטחה על מנת לעדכן מידע זה יש לפנות לשירות הלקוחות של נופשונית.

רכישת מתנה

איך שולחים מתנה למשפחה וחברים ?
יש לבחור מתנה שממש אוהבים, ללחוץ על כפתור לרכישה, לאחריה למלא את כל הפרטים כולל ברכה מרגשת ותמונה ולתזמן שליחה והמתנה בדרך.
איך שולחים מתנה כלקוח עסקי ?
יש ליצור חשבון עסקי ייעודי, לאחר סיום הרשמה ניתן לשלוח מגוון מתנות באמצעות כתובות מייל או הודעות SMS ולשמח אנשים רבים.
קבלתי קוד הנחה לאתר איך משתמשים בו ?
בשלב התשלום יופיע שדה בו ניתן יהיה להקליד את קוד ההנחה ובסיכום ההזמנה תוצג שורה עם סכום הנחה. במקרים מסוימים לא יהיה צורך בהקלדת קוד ובהתאם לעמידה בתנאי המבצע תוצג הנחה בסיכום הסכום לתשלום.
מהם אמצעי התשלום המכובדים באתר ?
באתר ניתן לשלם באמצעות כרטיסי אשראי, וגם באמצעות כרטיסי מתנה טעונים. רשימת כרטיסי המתנה המכובדים מופיעים בעמוד התשלום. כרטיסי אשראי דיירקט לא מכובדים באתר.
כיצד משלמים באמצעות כרטיס מתנה ?
בעמוד התשלום יש לבחור באפשרות התשלום של כרטיס מתנה , להקליד את מספר הכרטיס בן 16 ספרות ולאחר מכן לבחור את הסכום לחיוב בכרטיס. בנוסף יש להשאיר פרטי כרטיס אשראי לביטחון. במידה ולא קיימת יתרה בכרטיס המתנה הטעון, הגבייה תתבצע מכרטיס האשראי בלבד. במידה וכרטיס המתנה טעון בסכום הנמוך מגובה ההטבה שבחרת, יתרת התשלום תיגבה מכרטיס האשראי.
רכשתי הטבה, איך מוודאים שההטבה הגיעה לנמען שבחרתי?
ניתן לצפות בסטאטוס השליחה כאשר מחוברים בחלק האזור האישי- מתנות שלי תחת מתנות שנתתי.
קיבלתי מתנה אך לא מצאתי את קישור המתנה שנשלח אליי
ניתן למצוא זאת באמצעות האזור האישי תחת "המתנות שלי" > מתנות שקיבלתי. במידה ואין ברשותך שם משתמש באתר ניתן לבצע רישום בחינם לאתר. כמו כן ניתן לשחזר את ההודעה הכוללת את המתנה האחרונה שנשלחה אליי מאתר נופשונית. בתפריט העליון לבחור בעמוד שחזור קוד דיגיטלי תחת חלק 'קיבלתי מתנה' ולפעול לפי הנחייה בעמוד. ניתן לשחזר את ההודעה רק למספר הטלפון או המייל המקורי אליהם נשלחה המתנה בפעם הראשונה.
היכן ניתן לראות את כל ההטבות שרכשתי?
ניתן לאתר את כל ההטבות שרכשת כאשר מחוברים בחלק האזור האישי- 'מתנות שלי'.
קניתי והתחרטתי כיצד ניתן לבטל?
מטעמי אבטחה ביטול רכישה מתאפשר דרך שירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-3737392 , בהתאם לחוק הגנת הצרכן ובהתאם לתקנון האתר, המופיע בתחתית העמוד. ביטול עסקה יתבצע ע"י הרוכש בלבד וזאת במידה וההטבה לא מומשה. במקרה של ביטול עסקה שבוצעה באמצעות כרטיס מתנה, בגין הסכום שירד מכרטיס המתנה יינתן זיכוי לרכישה חוזרת באתר נופשונית , לא יתבצע החזר כספי, לכרטיס המתנה אתו בוצעה הרכישה .
האם אוכל לבצע רכישה מרוכזת באתר?
על מנת לבצע רכישה מרוכזת עלייך להירשם כלקוח עסקי . במסגרת חשבון עסקי בכל רכישה קיים מינימום הזמנה של 2 יח' ומקסימום רכישה עד לסכום של 10,000 ש"ח כולל מע"מ ולפני הנחה . לרכישה בסכום גבוה יותר יש ליצור קשר באמצעות טופס צור קשר באתר.
למה לא הצלחתי לרכוש גיפט קארד נופשונית?
ישנה מגבלת סכום חודשית על רכישת מוצר מסוג זה, במידה ועברת אותה במהלך הרכישה, תופיע על כך הודעה ולא תתאפשר הרכישה. באמצעות חשבון עסקי לא ניתן לרכוש כיום מוצר זה, , במידה ואתה מעוניין לרכוש יש ליצור קשר באמצעות טופס צור קשר באתר.
איך אקבל חשבונית?
לאחר ביצוע רכישה באתר ישלח מייל לכתובת אתה נרשמת לאתר ואליו תצורף חשבונית/ קבלה .
האם אפשרי לבצע שליחה חוזרת למתנה שרכשתי בעבר ?
חשבון פרטי - ניתן לבצע שליחה חוזרת דרך שירות הלקוחות 03-3737392. בחשבון עסקי - יש לגשת לאזור האישי תחת "המתנות שלי"> מתנות שנתתי. יש להיכנס למוצרים והתאריך הרלוונטיים לאתר את שם הנמען לסמנו ולבצע את פעולות השליחה בשנית. השליחה תתבצע לאותם פרטי מייל ונייד שהוזנו בעת השליחה הראשונית.

קיבלתי מתנה

נציג בית העסק לא מצליח לממש את ההטבה בקופה, מה עליי לעשות?
במידה ובית העסק ציין שהוא לא מכבד את ההטבה או לא הצליח להעביר את ההטבה בקופה. יש לוודא באתר נופשונית שניגשת לבית עסק המכבד את ההטבה שברשותך. באם אכן בית העסק מופיע תחת הרשימה יש לפנות לשירות לקוחות נופשונית בטלפון 03-3737392.
שובר הנייר שקיבלתי נקרע לי מה עלי לעשות?
במידה ושני חלקי המוצר ברשותך אנו מחליפו בחדש. שובר שחסר לו חלק לא ניתן לבצע החלפה בגינו. לביצוע הפעולה יש לפנות אלינו דרך צור קשר באתר
האם ניתן להאריך את תוקף המתנה שקיבלתי?
הארכת תוקף כרוכה בתשלום וניתן לבצעה דרך עמוד ההטבה באזור "פעולות" או ישירות בכתובת: https://dts.co.il/NofshintUpgrade הארכת תוקף ללא תתאפשר לאחר שתוקף המתנה פג או עבור השוברים הבאים שאינם משווקים יותר : הפוך על הפוך, אייס או קפה, קפה ומאפה ליחיד- שובר נייר, תו חוויה, הדובדבן שבקצפת, כריכים פריכים, יום חדש, יום חדש מורחב, תו חוויה ליולדת, מעדן כפרי, פינוק קסום, פינוקי בוקר ובילוי בשניים. למידע נוסף ניתן לפנות לעמוד ההטבה ולתקנון האתר.
אני רוצה לשדרג מתנה מה עלי לעשות?
שדרוג מתנה כרוך בתשלום, ניתן לבצע שדרוג דרך עמוד ההטבה באזור "פעולות" או ישירות בכתובת: https://dts.co.il/NofshintUpgrade שדרוג לא יתאפשר באחד מהמקרים הבאים : שוברי נייר, כרטיס/קוד דיגיטלי מסדרת נופשונית קארד או כאשר ההטבה אינה בתוקף.
איך אוכל להזמין מקום בבית מלון / צימר?
יש לאתר את ההטבה שברשותך עפ"י שם ההטבה בעמוד ההטבה יופיעו תנאי המימוש, תיאור ההטבה ורשימת בתי העסק המכבדים את ההטבה. לאחר איתור בית העסק הרצוי תחת המוצר שברשותך יש ליצור קשר טלפוני עם מחלקת ההזמנות של בית העסק.
איך אוכל להזמין מקומות ישיבה בקולנוע?
באפשרותך לבצע הזמנה בקופות בית הקולנוע ו/או באמצעות אתר האינטרנט בהתאם להטבה שבידך. להסבר מפורט על ביצוע ההזמנה אינטרנטית, יש להיכנס לעמוד המוצר באתר, באזור "עוד על הכרטיס" ניתן למצוא הסבר מפורט עבור כל אחת מרשתות בתי קולנוע. במידה וברשותך שוברי נייר ההזמנה מתבצעת בקופות בית הקולנוע, לא ניתן להזמין מקומות מראש ויש למסור את השובר לנציג בית העסק בקופות הקולנוע.
קיבלתי קישור (בסמס או במייל) לבחירת הטבה, איך בוחרים מתנה?
ראשית יש להיכנס לקישור, לאחר מכן יוצגו המתנות לבחירתך. בראש העמוד מופיע התאריך האחרון לבחירת המתנה. בלחיצה על מתנה מסוימת תוכל לקבל את כל המידע אודות המתנה ורשימת בתי העסק למימוש. כדי לבחור יש ללחוץ על כפתור "בחירת הטבה" המופיע בתחתית העמוד ולאחר על " אישור". לאחר הבחירה לא ניתן לשנות את הבחירה. בשלב הבא יופיע קוד למימוש , להצגה בקופת בית העסק . בכל כניסה חוזרת לקישור הקוד יופיע שוב .
קיבלתי קישור ממקום העבודה שלי להטבה מסוימת
תנאי מימוש ההטבה, תוקף ההטבה, רשימת בתי העסק המכבדים את ההטבה מופיעים בקישור שקיבלת. ניתן לממש את ההטבה על ידי הצגתה לנציג בית העסק כפי שהתקבל בנייד/מייל ואין צורך להדפיס את ההטבה. לא ניתן להחליף ו/או לשדרג הטבה זו.

הצטרפות כבית עסק

איך אני מצטרף אליכם כבית עסק?
יש למלא פרטים ליצירת קשר בעמוד פתרונות לספקים, ואחד מנציגנו ישוב אליך במהרה.

שאלות נפוצות
נושאים

שאלות כלליות
הרשמה התחברות
רכישת מתנה
קיבלתי מתנה
הצטרפות כבית עסק
יש לכם שאלות נוספות? נתקלתם בבעיה?

הרשמה לניוזלטר

אני רוצה להצטרף לרשימת הדיוור שלכם .

הרשמה זו מהווה הסכמה לקבלת דברי דואר, הודעות בדואר אלקטרוני, ב-SMS ובכל דרך אחרת שתמצא לנכון חברת נופשונית. 
ניתן יהיה בכל עת לבקש הסרה מרשימת הדיוור באחת מהדרכים המוצעות בתקנון האתר 
נופשונית
מתנות למשפחה וחברים
מתנות לעובדים ולקוחות
מימוש מתנה שקיבלתי
הצטרפות כספק
סוגי מתנות
גיפט קארד
מתנות לחג – גם מרחוק
שוברים למסעדות
שובר למסעדת שף
שובר לארוחת בוקר זוגית
פעולות
המתנות שלי
בדיקת יתרה
הארכת תוקף
שדרוג מוצר
טעינת כרטיס
שחזור קוד
עזרה
שאלות נפוצות
צור קשר
לקבלת הצעת מחיר
אודות
הסיפור שלנו
תנאים כלליים
תקנון האתר ותנאי שימוש
תקנון נופשונית גיפט קארד
מדיניות פרטיות
הקוד האתי
הסדרי נגישות
קנייה באתר מאובטחת בהתאמה לתקן PCI DSS LEVEL 1, תקן האבטחה המחמיר ביותר של חברות האשראי העולמיות.
נופשונית
מתנות למשפחה וחברים
מתנות לעובדים ולקוחות
מימוש מתנה שקיבלתי
הצטרפות כספק
אודות
סוגי מתנות
גיפט קארד
מתנות לחג – גם מרחוק
שוברים למסעדות
שובר למסעדת שף
שובר לארוחת בוקר זוגית
שינוי פרטי הטלפון הנייד ומספר תעודת הזהות לאחר הרכישה הראשונה, תעשה מול שירות לקוחות של נופשונית בטלפון 03-5234754
שינוי פרטי הטלפון הנייד ומספר תעודת הזהות לאחר הרכישה הראשונה, תעשה מול שירות לקוחות של נופשונית
פעולות
המתנות שלי
בדיקת יתרה
הארכת תוקף
שדרוג מוצר
טעינת כרטיס
שחזור קוד
עזרה
שאלות נפוצות
צור קשר
לקבלת הצעת מחיר
תנאים כלליים
תקנון האתר ותנאי שימוש
תקנון נופשונית גיפט קארד
מדיניות פרטיות
הקוד האתי
הסדרי נגישות
קנייה באתר מאובטחת בהתאמה לתקן PCI DSS LEVEL 1, תקן האבטחה המחמיר ביותר של חברות האשראי העולמיות.
version: 4.0.3
deployed as: production
env: production
API from client is: https://api.nofshonit.co.il/api
API from server is: https://api.nofshonit.co.il/api

PageProps

{
    "mobileDetect": {
        "ua": "CCBot/2.0 (https://commoncrawl.org/faq/)",
        "_cache": {
            "phone": null,
            "tablet": null,
            "mobile": null
        },
        "maxPhoneWidth": 600
    }
}

DB-Config

{
    "key": "vat_value",
    "value": "17",
    "description": "אחוז מעמ"
}

Messages

{
    "general": {
        "b2bVat": {
            "messageId": 40718,
            "messageName": "Duty.free",
            "messageContext": "None",
            "messageKey": 11011,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": "",
            "messageText": "מחירי המוצרים כוללים מע\"מ",
            "sort": null,
            "groupKey": null
        }
    },
    "footer": {
        "category1": {
            "messageId": 2134,
            "messageName": "Footer.link.product1",
            "messageContext": "Footer",
            "messageKey": 20015,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": "קישור לקטגוריה/ מוצרי שירצו לקדם.\r\n",
            "messageText": "<a href=\"/benefitPage/56473/\" target=\"_blank\">גיפט קארד</a>\r\n",
            "sort": 0,
            "groupKey": 0
        },
        "category2": {
            "messageId": 2135,
            "messageName": "Footer.link.product2",
            "messageContext": "Footer",
            "messageKey": 20016,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": "קישור לקטגוריה/ מוצרי שירצו לקדם.\r\n",
            "messageText": "<a href=\"/holidayGifts\" target=\"_blank\">מתנות לחג &#8211; גם מרחוק </a>\r\n",
            "sort": 0,
            "groupKey": 0
        },
        "category3": {
            "messageId": 2136,
            "messageName": "Footer.link.product3",
            "messageContext": "Footer",
            "messageKey": 20017,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": "קישור לקטגוריה/ מוצרי שירצו לקדם.\r\n",
            "messageText": " <a href=\"/benefitPage/56463/\" target=\"_blank\">שוברים למסעדות</a> ",
            "sort": 0,
            "groupKey": 0
        },
        "category4": {
            "messageId": 2137,
            "messageName": "Footer.link.product4",
            "messageContext": "Footer",
            "messageKey": 20018,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": "קישור לקטגוריה/ מוצרי שירצו לקדם.\r\n",
            "messageText": " <a href=\"/benefitPage/56464/\" target=\"_blank\">שובר למסעדת שף</a> ",
            "sort": 0,
            "groupKey": 0
        },
        "category5": {
            "messageId": 2138,
            "messageName": "Footer.link.product5",
            "messageContext": "Footer",
            "messageKey": 20019,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": "קישור לקטגוריה/ מוצרי שירצו לקדם.\r\n",
            "messageText": " <a href=\"/benefitPage/56217/\" target=\"_blank\">שובר לארוחת בוקר זוגית</a> ",
            "sort": 0,
            "groupKey": 0
        },
        "category6": {
            "messageId": 40705,
            "messageName": "בקרת הונאות",
            "messageContext": "רכישה",
            "messageKey": 10012371,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": "בקרת הונאות רכישה",
            "messageText": "שינוי פרטי הטלפון הנייד ומספר תעודת הזהות לאחר הרכישה הראשונה, תעשה מול שירות לקוחות של נופשונית בטלפון  03-5234754",
            "sort": null,
            "groupKey": null
        },
        "category7": {
            "messageId": 40706,
            "messageName": "בקרת הונאות",
            "messageContext": "פרופיל",
            "messageKey": 10012372,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": "בקרת הונאות פרופיל",
            "messageText": "שינוי פרטי הטלפון הנייד ומספר תעודת הזהות לאחר הרכישה הראשונה, תעשה מול שירות לקוחות של נופשונית",
            "sort": null,
            "groupKey": null
        },
        "notLoggedIn": {
            "messageId": 2139,
            "messageName": "Footer.link.gifts",
            "messageContext": "Footer",
            "messageKey": 20020,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": "המתנות שלי - POPUP אורח  ",
            "messageText": "על מנת להציג מסך זה יש להתחבר למערכת  ",
            "sort": 0,
            "groupKey": 0
        },
        "PCIMessage": {
            "messageId": 2442,
            "messageName": "Footer.pci",
            "messageContext": "Footer  ",
            "messageKey": 20021,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": "משפט תקן PCI\r\n",
            "messageText": "קנייה באתר מאובטחת בהתאמה לתקן PCI DSS LEVEL 1,  תקן האבטחה המחמיר ביותר של חברות האשראי העולמיות.\r\n",
            "sort": 0,
            "groupKey": 0
        }
    },
    "newsletter": {
        "guest": {
            "messageId": 2127,
            "messageName": "NewsletterRegister.guest",
            "messageContext": "",
            "messageKey": 20010,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": "טקסט עבור אורח\r\n",
            "messageText": "<div>אני רוצה להצטרף לרשימת הדיוור שלכם .</div>\r\n</br>\r\n<div>הרשמה זו מהווה הסכמה לקבלת דברי דואר, הודעות בדואר אלקטרוני, ב-SMS ובכל דרך אחרת שתמצא לנכון חברת נופשונית.&nbsp;</div>\r\n<div>ניתן יהיה בכל עת לבקש הסרה מרשימת הדיוור באחת מהדרכים המוצעות ב<a href=\"http://dts.co.il/HtmlView/26092019-2\" target=\"_blank\">תקנון האתר</a>&nbsp;</div>\r\n</div>\r\n",
            "sort": 0,
            "groupKey": 0
        },
        "terms": {
            "messageId": 2128,
            "messageName": "NewsletterRegister.terms",
            "messageContext": "Newsletter Register",
            "messageKey": 20011,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": "POPUP תנאי הצטרפות  ",
            "messageText": " אישור זה מהווה הסכמה לקבלת דברי דואר, הודעות בדואר אלקטרוני, ב-SMS ובכל דרך אחרת שתמצא לנכון חברת נופשונית להלן ח.מ תשורות חן (1987). ניתן לבטל בכל שלב את הסכמתך לקבלת הודעות כאמור לעיל בכל עת, באמצעות כל אחת מהדרכים המנויות בתקנון החברה.   ",
            "sort": 0,
            "groupKey": 0
        },
        "user": {
            "messageId": 2130,
            "messageName": "NewsletterRegister.user",
            "messageContext": "Newsletter Register",
            "messageKey": 20013,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": "טקסט עבור משתמש מחובר  ",
            "messageText": "מדי פעם נשלח לך את המבצעים וההטבות החדשות שלנו",
            "sort": 0,
            "groupKey": 0
        },
        "approved_user": {
            "messageId": 2131,
            "messageName": "NewsletterRegister.approved.user",
            "messageContext": "Newsletter Register",
            "messageKey": 20014,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": "POPUP משתמש מחובר  ",
            "messageText": "הרשמתך מהווה אישור לדיוור לפרטי ההתקשורת המעודכנים במערכת. לצפייה בפרטים יש להיכנס לעמוד פרופיל.",
            "sort": 0,
            "groupKey": 0
        },
        "approved": {
            "messageId": 2129,
            "messageName": "NewsletterRegister.approved",
            "messageContext": "Newsletter Register",
            "messageKey": 20012,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": "חיווי אישור הרשמה  ",
            "messageText": "שמחים שנרשמת לדיוור שלנו, מבטיחים להפתיע ",
            "sort": 0,
            "groupKey": 0
        }
    },
    "contact": {
        "msgSent": {
            "messageId": 2153,
            "messageName": "",
            "messageContext": "Contact Us",
            "messageKey": 10221,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": "חבר שלח בהצלחה פניה לשירות לקוחות: אנו מודים לך על פנייתך, פנייתך תטופל עד 2 ימי עסקים",
            "messageText": "אנו מודים לך על פנייתך, פנייתך תטופל עד 2 ימי עסקים.",
            "sort": 0,
            "groupKey": 0
        },
        "mailingListMessage": {
            "messageId": 40709,
            "messageName": "Registion.mailing.approval",
            "messageContext": "Business Registion",
            "messageKey": 11002,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": null,
            "messageText": "כאן ניתן להירשם לקבלת כל הפתעות וההטבות שלנו",
            "sort": null,
            "groupKey": null
        }
    },
    "profile": {
        "fraudControl": {
            "messageId": 40706,
            "messageName": "בקרת הונאות",
            "messageContext": "פרופיל",
            "messageKey": 10012372,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": "בקרת הונאות פרופיל",
            "messageText": "שינוי פרטי הטלפון הנייד ומספר תעודת הזהות לאחר הרכישה הראשונה, תעשה מול שירות לקוחות של נופשונית",
            "sort": null,
            "groupKey": null
        }
    },
    "purchase": {
        "fraudControl": {
            "messageId": 40705,
            "messageName": "בקרת הונאות",
            "messageContext": "רכישה",
            "messageKey": 10012371,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": "בקרת הונאות רכישה",
            "messageText": "שינוי פרטי הטלפון הנייד ומספר תעודת הזהות לאחר הרכישה הראשונה, תעשה מול שירות לקוחות של נופשונית בטלפון  03-5234754",
            "sort": null,
            "groupKey": null
        },
        "minimumPurchase": {
            "messageText": "רכישה כלקוח עסקי אפשרית בהזמנה של 2 מוצרים, באפשרותך להגדיל את הרכישה למינימום הנדרש או לבצע רכישה כלקוח פרטי"
        },
        "maximumPurchase": {
            "messageId": 40720,
            "messageName": "Minimum.purchase.restrictions",
            "messageContext": "None",
            "messageKey": 11013,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": null,
            "messageText": "לתשומת ליבך, הרכישה בכמות המבוקשת על ידך מתבצעת באמצעות מחלקת המכירות. עליך למלא את פרטיך ונציג ישוב אליך לטובת השלמת תהליך הרכישה.",
            "sort": null,
            "groupKey": null
        }
    },
    "auth": {
        "registerVerification": {
            "messageId": 2133,
            "messageName": "Login/Registration.verification",
            "messageContext": "Login / Registration",
            "messageKey": 20054,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": "POPUP לאחר הרשמה המסביר על שליחת קישור לצורך אימות כתובת דוא\"ל",
            "messageText": "תודה על הרשמתך, נשלח לך אימות למייל",
            "sort": 0,
            "groupKey": 0
        },
        "businessRegisterVerification": {},
        "updatePassword": {
            "messageId": 2378,
            "messageName": "Password.change",
            "messageContext": "Password",
            "messageKey": 20022,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": "החלפת סיסמא אחת לשנתיים",
            "messageText": "הנך נדרש להחליף סיסמא",
            "sort": 0,
            "groupKey": 0
        },
        "duplicateErrorMessage": {
            "messageId": 2376,
            "messageName": "הוקלדה כסיסמא חדשה הסיסמא הנוכחית",
            "messageContext": "Password",
            "messageKey": 10022,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": "הסיסמא החדשה חייבת להיות שונה מהסיסמא הנוכחית",
            "messageText": "הסיסמא החדשה חייבת להיות שונה מהסיסמא הנוכחית",
            "sort": 0,
            "groupKey": 0
        },
        "b2bLoginMessage": {
            "messageId": 40721,
            "messageName": "Login.upper.text",
            "messageContext": "Business login",
            "messageKey": 11014,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": null,
            "messageText": "בתום תהליך ההתחברות ניתן לשלוח בקלות מתנות משמחות, לכתוב ברכות ולשלם בכ\"א בצורה מאובטחת",
            "sort": null,
            "groupKey": null
        },
        "b2b2LoginWithActivePrivateAccount": {
            "messageId": 40723,
            "messageName": "Business.Login.error.message  ",
            "messageContext": "Business login",
            "messageKey": 11016,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": null,
            "messageText": "לתשומת ליבך, בעבר נרשמת עם כתובת דוא\"ל זו כמשתמש פרטי, המאפשר רכישה פרטית בלבד. במידה וברצונך לרכוש ממגוון המוצרים כלקוח עסקי, יש להירשם עם כתובת דוא\"ל אחרת.",
            "sort": null,
            "groupKey": null
        },
        "b2bRegisterMessage": {
            "messageId": 40708,
            "messageName": "Registion.upper.title",
            "messageContext": "Business Registion",
            "messageKey": 11001,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": null,
            "messageText": "לתשומת ליבך! הרכישה אונליין הינה למתנות דיגיטליות בלבד. למתנה במסירה אישית יש למלא את הצעת המחיר ונתאים לך חבילה משתלמת",
            "sort": null,
            "groupKey": null
        },
        "b2bTopRegisterMessage": {
            "messageId": 40715,
            "messageName": "Registion.upper.text",
            "messageContext": "Business Registion",
            "messageKey": 11008,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": null,
            "messageText": "מאות מתנות דיגיטליות מחכות לכם",
            "sort": null,
            "groupKey": null
        }
    },
    "addVoucher": {
        "voucher_title": {
            "messageId": 40106,
            "messageName": "",
            "messageContext": "B2B",
            "messageKey": 11058,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": "",
            "messageText": "הוספת מתנה שקיבלתי",
            "sort": null,
            "groupKey": null
        },
        "voucher_footer": {
            "messageId": 40105,
            "messageName": "",
            "messageContext": "B2B",
            "messageKey": 11043,
            "organizationId": 38,
            "adminDescription": "",
            "messageText": "בכרטיס הטבה מסוג גיפט קארד נופשונית הקוד/מספר נמצא בחזית הכרטיס ",
            "sort": null,
            "groupKey": null
        }
    }
}

SSR Mobile Detect

{
    "ua": "CCBot/2.0 (https://commoncrawl.org/faq/)",
    "_cache": {
        "phone": null,
        "tablet": null,
        "mobile": null
    },
    "maxPhoneWidth": 600
}